Tisdag!

Först och främst: Bli lite bättre på att kommentera ni som kikar in ;) haha.. Även om jag själv är dålig på att kommentera hos andra, så egentligen ska jag väl inte klaga ;P I föregående bjöd jag ju till och med på en bild på vårt-kanske-framtida-hus ;)


Idag är jag ledig..Eller tja, jag pluggar.. fast mest gör jag annat :P
Gick upp vid halv7 tiden idag och åkte sen ut till stallet.. tänkte rida på morgonen eftersom "det inte är så vamrt då".. MEN.. trots att jag började rida typ kvart i 9.. så var det SVETTIGT vill jag lova! Red lite markarbete med Bon Jovi och hoppade även några små skutt! Det gick bra och han var duktig! :) Jag var mest varm :P


Nu har jag ätit, duschat och pluggat 1 timma.. Ska strax fortsätta... Har en liten läkemedelsberäkningstenta på torsdag så jag måste iaf. läsa på lite.. Dessutom är det medicintenta både 28maj och 4 Juni....;(



I helgen (Förhoppningsvis) släpps våra hästar ÄNTLIGEN på gräs! Det gillas! HÖG tid för det enligt mig! Dock är det inte mitt beslut då man står uppstallad på en ridskola..
I framtiden kanske Bon Jovi kan bo på vår egna fina gård?! och helst gå ute dygnet runt! I väärldens finaste kuperade, mysiaga hagar! ;) *Drömmer lite* (Fast egentligen behöver jag kanske inte drömma så länge till?:P)



Finaste!


Återkommer snart! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det stall och allt sånt till huset ni tittar på?

2011-05-10 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0