Sjukstugan fortsätter lite..

Mitt iummunförsvar har verkligen sjunkit några nivåer om man säger så... Är nästan konstant förkyld och det är verkligen INTE OK!.. Skitjobbigt rent ut sagt! Jag blir alltid så himla dålig när jag är sjuk.. jag är som en karl.. Blir väldigt liten och ynklig.. Eller vad säger du Fredrik..? jag är nog ganska jobbig faktiskt, haha..


Red för första gången på en vecka igår.. Det var INTE smart... blev ännu värre i min sjukdom.. så nu får jag allt ta det lite lugnt framöver.. jaja...

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle lastträna Jovi lite.. men om vädret ska vara som det är nu så vettetusan...? Inte kul att lastträna i regn och blåst.. kan göra mer skada än nytta förmodligen.. Så vi får väl ta det en annan kväll om det inte spricker upp i himmlen snart..?




Lite sol tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0