Saknig...

Idag är min kära sambo i Göteborg med sitt jobb.. De skulle tydligen på bland annat vin och chokladprovning och bli bjudna på middag och hotell och hela köret.. lyx kallar jag det!


De åkte i morse och kommer inte hem förrens imorgon.. Så jag är totally alone här hemma... Drygt!
Men det kanske är lika bra, då jag har tenta imorgon.. och borde läsa lite till.. även om det känns GANSKA bra... hoppas på det bästa imorgon helt enkelt! Imorgon fyller jag förövrigt 22 år...



Nu tror jag att jag ska vila lite.. haha.. Sen ska jag åka ut till Hagavik och äta lite middag med päronen! Blir nog bra det!




Känner att min blogg är lite tråkig för tillfället.. men det blir bättre, som man säger!



Bara för att jag saknar dig! (Gammal bild från balen..;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0