Plugg!

Idag är en riktigt pluggdag.. eller tja, borde vara iaf ;) Jag fastnade lite i städandets värld istället.. haha... Har dessutom passat på att tvätta lite och hänga upp tvätten ute nu när det är fint väder!


Har en liten tenta imorgon! I läkemedelsberäkning! Sådant måste vi sjuksköterskor verkligen kunna! Känns som att jag har koll på det när jag gör övningstalen i boken iaf! Sen vet man aldrig om man får hjärnsläpp på tentan, men hoppas inte det! :)


Ikväll blir det uteritt! (som vanligt på onsdagarna) Ofast så brukar jag dessutom passa på att rida ut nån gång på helgen med.. tycker det är lagom med 2 dagar ute i skogen!
Bon Jovis "schema" är oftast typ såhär:

Dressyr/tömkörning
Dressyr
Uteritt
Vila
Dressyr
Hoppning/markarbete
Uteritt/tömkörning

Sen varierar dagarna lite ibland såklart! :) Men på det stora hela!


Nu måste jag återgå till böckernas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0