hipp hurra?

Nja.. det är min födelsedag idag, men helst vill jag nog inte uppmärksamma den alls... hm..

Skrev tentan idag, och det gick sisådär.. Inte alls så bra som jag hade velat.. Så vi får väl se hur det går helt enkelt.. Känns dock tveksamt hur det går.. ;/

DOCK! Blir jag så himla glad över alla fina människor som faktiskt finns runt om mig! Blir så glad när folk säger grattis.. det är ju ingen stor gest, men jag blir SÅ glad över att folk säger grattis! Extra glad blir jag över mina fina flickor i klassen som skämmer bort mig med present! Ni är super allihop! Jag är dålig på att visa hur glad jag blir, men jag blir superglad, det ska ni veta! :)


Nu sitter jag o väntar på att F ska komma hem,... Jag uppdaterar mer ikväll.. nu får vi se vad denna dag kan tänkas bjuda på..?!


Hejhopp och grattis till mig själv!


Kommentarer
Postat av: annkin

Jag var med min dotter på läger i sommras och förälskade mig i Tabasco, förstås;) Så jag tog med honom hem, helt oplanerat. Det är första året han var hos oss och jag har lärt mig så mycket. Nästa höst ska vi hyra en D-ponny som min flicka också kan rida så i Juni finns han på vedbände igen och är i toppform för lägerverksamheten. Mvh Annkin

2011-05-28 @ 16:31:49
URL: http://annkin70.blogspot.com
Postat av: fridan

grattis i efterskott :D



sv: kalle har trolig luftvägsinfektion :( stackarn...

2011-05-29 @ 15:56:37
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är du värd vännen! Hoppas plugget går bra inför nästa tenta, suck! Kramar!

2011-05-30 @ 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0