Hejhopp..

Sjukstuga här hemma nu.. Eller tja bara jag! Förkyld är jag! det är så jävla tråkigt att vara sjuk.. hatar verkligen att bara gå hemma och dryga.. Har bakat lite kärleksmums men annars har jag inte gjort nått vettigt...

Idag ska hästarna i stallet avmaskas och de får alltså vara inne imorgon.. tur att det ändå ska bli regn.. så har man inte lika dåligt samvete.. Sen på SÖNDAG släpps de i sommarhagarna! LOVELY!  Jovi kommer bli lycklig! :)



Föresten.. En sak som stör mig.. Folk som skriver saker på sin blogg..typ "åh, vad jag är glad idag. Det har hänt en rolig sak" .. och sen om man frågar den självklara frågan "Vad? :)" så svarar man inte...
Sluta skriva det på din blogg om du inte vill berätta..
Samma sak med facebook.. om man skriver så där så fattar man väl att folk frågar.. Varför ens nämnda det överhuvudtaget? Är man så uppmärksamhetskåt?

-suck!

Kommentarer
Postat av: Isabel

"Uppmärksamhetskåt" Det var ett nytt ord. Ett nytt jävla roligt ord för det är fan i mig något jag också har stört mig på. Sjukt irriterande. Haha! :P



En fråga, hur har du fått in texten under din profilbild? Var i HTML-koden har du skrivit dit texten? :P

2011-05-13 @ 21:24:04
URL: http://cizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0