Födelsedagsfirande!

Igår fyllde jag som sagt år!
På kvällen tog Fredrik med mig till Akropolis och så åt vi en riktigt god middag där! Mysigt! Sedan var tanken egentligen att vi skulle gått på bio.. Men jag hade så himmlans migrän.. (hade haft hela dagen) så jag föreslog att vi skulle avboka den och kolla på en film hemma istället, vilket också blev fallet! :) Mysigt var det!


Idag har vi varit barnvakt till lille Anton! Fredriks brosson! Så himla söt!
Vi blev nog godkända som barnvakter! Allt gick som på räls! Inte ledsen en stund och somnade så fint på sin lilla vila! :) Åt duktigt gjorde han också! Mysigt var det!
Dessutom har vi firat mig lite till.. med familjen och släkten.. Fick fin-fina presnter! Bl.a. en sjuksköterskeklocka vilket blir perfekt inför sommaren! Fick dessutom pengar till nya ridstövlar! VÄLBEHÖVLIGT!! Tacktacktack!


Sedan har jag varit i stallet nu ikväll! Satte upp ett räcke och hoppade några språng! Gick superbra! Var ett lite "tittigt" hinder.. eller tja.. Nymålade knallgula/svarta bommar.. haha.. Första gången blev det stopp, men sen hoppade han på bra och vi höjde upp det till 80-85 och hoppade några gånger! Hade tänkt höja lite till, men mamma tyckte att han varit tillräckligt duktig och att vi inte skulle förstöra den bra känslan.. så ja, det kanske var klokt ;) Längtar redan tills nästa gång vi ska hoppa ;) haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0