Dålig eftermiddag..

Fy tusan.. Vilken jävla skit-eftermiddag..


Borde inte skriva av mig här på bloggen så jag skiter i det..

Dock kan jag klaga lite på LNU .. som tydligen tycker att det är OK att ändra hipp som happ i schemat och flytta vår tenta från nu på måndag tills redan på fredag.. =Jobb för mig..
Jag jobbar alltså då.. vad tusan gör man? Jobb? Tenta?.. Åh, jävla LNU..bajs..


SKITDAG..

Tur att man har världens bästa sambo som serverar middag och är allmänt bäst! Älskar dig Fredrik! <3

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Jaha, vad spännande. Är det stall och så också då? Det kostar ju annars rätt mycket och bygga och stängsel är ju skitdyrt. :O Men det är kul och bygga själv och renovera men det är också väldigt jobbigt. (vi har själva hållt på i flera år och är långt ifrån helt färdiga) Och visst är det tufft och bo landet när det är vinter men det är också väldigt mysigt. Det är ett evigt eldande i kaminen för och hålla värmen men som sagt, väldigt mysigt också! :)

2011-05-03 @ 09:20:30
URL: http://cizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0