Bilvett!

Idag var jag och mamma ute och red i skogen!
Jovi var superfin och allt gick som på räls.. Enda tills vi var nästan hemma.. Så möter vi en stor king cab som kör asfort, så jag signalerade till honom att sakta ner, då Bon Jovi inte är helt trafiksäker och jag inte vill ta några risker.. Han reagerade inte.. Så mamma gjorde samma sak.. Då Drog han förbi oss och visade fingret.. (!).. Sen så saktade han in, EFTERÅT, för att sedan GASA allt vad han hade i lösgruset precis bakom oss..

Stackars Jovi blev livrädd och hoppade 5 meter upp i luften typ.. Jag lyckades dock hålla mig kvar uppe.. men alltså, hallå?! Vad tänker folk med? Han stannade inte ens sen för att typ kolla hur det gick.. bara gasade på som fan och körde iväg..

Jävla idioter det finns alltså..

Blir en polisanmälan på detta faktiskt.. Styrelsen tyckte att vi skulle göra det, och varför inte? Han lyssnar ju uppenbarligen inte när man ber snällt...-suck.. Idioter alltså... Det är ju dessutom många barn i stallet som rider ut själva.. tänk o träffa på honom lixom...usch...


För mig är det RENT TRAFIKVETT att sakta in när man kör förbi ett hästekipage, SPECIELLT när de signalerar att man ska sakta ner..


Kommentarer
Postat av: Isabel

Usch, vet du vad det bästa är? Det är att stanna MITT I VÄGEN när det kommer en sådan idiot. Och ja, tycker ni ska anmäla honom för så beter man sig INTE i trafiken.

2011-05-06 @ 21:47:24
URL: http://cizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0