2 dagar kvar..

2 dagar kvar tills näst sista tentan denna terminen... Det ska bli så skönt när båda är gjorda...
Hade tänkt åka till bibblan idag och sätta mig där o plugga, men jag skippade det.. Känner mig hyffsat säker inför denna första del-tentan.. så jag satsar på att spendera nästa vecka i bibblan istället!


Samma dag som vi skriver tenta råkar även vara min födelsedag.... (!).. Fyller hela 22 år... usch! Egentligen tycker jag inte om att fylla år särskilt mycket.. Mycket roligare när andra fyller år! Det tycker jag faktiskt, helt ärligt! Så därför ska det bara firas lite.. ;)
På lördag har Fredrik bokat mig! Och sen på söndag blir det lite middag med familjen! Blir nog bra det!






Nu ska jag återgå till plugget och sen ska jag ut till stallet! Får se vad det blir idag! Ev. tömköra lite kanske? Det gillar ju både jovi och jag :)



Kommentarer
Postat av: Isabel

De allra flesta som jobbar får pendla. Det är nästan lite lyxigt och ha jobb på samma ort som man bor på. 3,5 mil kör du på 30 minuter? Lite längre tid på vintern kanske? Ja, om jag vore er skulle jag testa om bo där lite i sommar och se hur det känns och pendla till Växjö? :) Håller med dig om att det är ett stort steg i livet och har man aldrig bott på landet innan kan man omöjligt veta om man ska trivas eller inte och bara för att man har häst betyder det inte att man vill bo på en gård med sin häst. Många trivs bäst i stan och med att ha hästen inhyrd i ett stall där man delar på sysslorna. :) Önskar er lycka till, oavsett! Fint hus är det i alla fall! :)

2011-05-27 @ 07:40:54
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0