Världens mysigaste häst..

Ibland har jag världens mysigaste häst! Och då menar jag faktiskt bara ibland.. För ibland är han allt annat än mysig, men det ska vi inte prata om idag ;)

IDAG var han såååå mysigt! Han fick gå in liite senare än normalt.. De brukar gå in runt 4 tiden den här tiden på året, men idag fick han och en kompis gå ute till klockan 5 och dem blev glada när de fick komma in :)

Bon Jovi fick gå in i boxen och mumsa hö.. Han var JÄTTELUGN.. han tittade runt i stallet, konstaterade att alla hästkompisar var på sin plats och sen slappnade han av och stod och åt i lugn och ro.. (Han brukar ha en dålig ovana att uppmärksamma VARJE häst som går in och ut från stallet och bli ganska nervös av detta..)

Efter han hade ätit så tog jag fram borstarna och skulle börja borsta lite.. Det var så sjukt lugnt i stallet.. Bara jag och en till som stod o njöt av tystnaden och borstade på våra hästar!
Bon Jovi stod och halvsov långt inne i boxen när jag borstade honom.. Annars brukar han stå längst fram och titta ut för att ha koll på alla andra i stallet och allt som låter....
Han bara stod där och var jättemysig! Så härligt när han är på det humöret! <3 <3<3 LOVE LOVE! ;) En helt annan häst jämfört med hur han kan vara ibland.. =/



Gammal bild...

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Vad snygg din blogg har blivit! Är det du som är så duktig? :D

2011-03-16 @ 21:14:46
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: Isabel Tränk

Ja, visst ser chokladvåfflorna goda ut och nej, receptet är lätt så det går nog inte misslyckas? ;) Gott och lägga en klick grädda och lite mörk choklad på också. Mmmmmm! xP



Okej, vad duktig sambo du har!! Vill också ha en sådan där signatur med namnet efter varje inlägg.. vet inte alls hur man gör bara.. :(

2011-03-17 @ 09:31:58
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: Isabel Tränk

Ja, det är SKITKUL! Var på också på jakt efter en unghäst eller en häst till i alla fall? Du skulle köpt min 3 åriga halvblodsvalack. :P

2011-03-17 @ 11:59:21
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0