Uteritt!

I Lördags var det verkligen SUPERVÄDER!!
Jag och en till i stallet passade på att rida ut i den fina vädret och Bon Jovi uppskattade detta kan jag säga!

Han var pigg, men verkligen inte det minsta dum. (Okej, han hoppade till en gång när han såg nått farligt.. jag vet inte vad, för jag såg det inte ;) )

Grusvägarna ute var jättemjuka och härliga så vi passade på att ta en liten galopp! Dock var det fortfarande isigt på den vanliga rundan vi brukar rida så vi red en annan sväng, men det gick bra det med! Det känns verkligen som att våren är på väg!!
Igår var det också ganska fint väder, dock VÄLDIGT kallt!

Vi var i Bergunda och kollade på lite ponnyhopp-tävlingar samt kikade runt lite på stallen.. Det verkar faktiskt vara en jättebra anläggning! :) Vi får se om vi flyttar Jovi dit nån gång i framtiden!


Nu är det dax att åka till skolan och finslipa det sista på uppsatsen sen skickar vi in ett första utlägg av hela uppsatsen till vår handledare och hoppas på det bästa på onsdag då vi har handledarmöte! :)

Kommentarer
Postat av: fridan

härligt med uteritt :D:D



sv: tack ! :)



jasså är de lång kö till boxarna? trodde inte jag :o nej de vid lilla ridhuset är inte så kul, lite stökigt där tycker jag!

2011-03-28 @ 15:54:20
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

:))) nu är de väl ingen is kvar iaf? :)



sv: okej ,vad tråkigt att de inte finns bete. du vet ingenstans man kan släppa på bete då? letar lite smått.. :)

2011-04-03 @ 21:13:47
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0