Uppsatsskrivande..

Det jag sysslar med om dagarna är att skriva uppsats! Men vet ni?! Det börjar gå mot sitt slut.. Vi börjar faktiskt snart bli färdiga, har lite finslip kvar, men räknar nog med att bli klara denna eller nästa vecka! Så himla skönt att vara färdig före utsatt datum.. det innebär att det iaf. blir en vecka eller så "ledigt" att ta det lite lugnt! ;)


Eftersom att jag nu har lärt mig lägga upp filmer på bloggen så ska jag ta med mig filmkameran ikväll på hoppningen och placera den i mammas händer och trycka på rec! ;) Så hon får helt enkelt filma lite! :) Så ska jag lägga upp den här sen! (Om den blir bra;P haha)


Här är lite ovisade bilder på bloggen ifrån april förra året. Fredrik fotade när jag hoppade lite i paddocken, och han har lovat att följa med ut o fota igen så snart vi kan vara ute och hoppa! Fredrik tycker att det är såååååååååååå tråkigt att fota i ridhus då bilderna inte blir lika bra.. :)  Notera Bon Jovis enorma steg på nedre bilden! Hans trav är verkligen hans starka sida ;)




;)

Kommentarer
Postat av: fridan

haha oj vad han lyfte över bommarna :D härligt :)



sv: oj vad kul att du ska till bergunda. hoppas du får ett positivt intryck :D jag skulle ha kollat men nu sov jag så länge haha...

2011-03-27 @ 09:31:05
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

härliga bilder :D

2011-04-04 @ 21:46:35
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0