Trött...

Denna vecka har egentligen inte börjat alls bra..

I måndags var den värsta dagen på länge.. Inte för att jag brukar vara deppig.. men jag satt o störtlipade större delen av dagen... utan att förstå varför.. Usch.. Det var som att något kändes så fel.. Och stackars Fredrik försökte göra allt för att få mig glad.. laga mat, massage, kli på ryggen.. Men näe.. Usch vad jobbig jag måste ha varit... Mina hormoner är nog aningen i obalans.. Undrar var det beror på? Hade iaf. känslan av att allting går emot mig.. men antar att man får ha sådana dagar ibland...hm..

Igår mådde jag dock bättre.. Men fasen vilken lång och jobbig dag.. På morgonen åkte jag till Ljungby för att intervjua en sjuksköterska till vår C- uppsats.. Sen åkte jag hem.. slängde i mig lite lunch och transkriberade hela intervjun.. Det tar sin lilla tid vill jag lova.. Jag hann precis.. lagom till jag skulle ner till CLV och ha ytterligare en intervju med en annan sjuksköterska! Båda intervjuerna gick iaf bra! Men jädrar vad trött jag var sen klockan 19 på kvällen när allt var renskrivit.. haha..

Därför ska jag ta det såååhäääär lugnt idag.. Hm.. kom dock på att jag lovat mig själv (och F) att diska.. och tvätta...ah >_<.. Jaja.. så småningom ;)

Har dess utom lite kodning av intervjuerna att göra...åh. där rök min lugna dag.. ;(


Nu ska jag sluta skriva deprimerande saker ;)
Återkommer när humöret kommer tillbaka! Förmodligen ikväll :)


Bon Jovi och första snön.. (21 oktober) Hoppas vi har sett den sista snön snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0