Träningen igår..

Ja.. Igår var det ju träning.. Det gick väl egentligen varken bra eller dåligt.. Det var lite jobbigt för jag upplevde att han inte riktigt förstod Bon Jovi.. Typ när han skyggade för dörren.. Så sa han väl mer eller mindre att det är ju bara att ställa ifrån och rida förbi.. Jovisst..... Det är dock inte så enkelt.. Det var lite jobbigt att han typ trodde att det "bara var att göra så"... Hm.. Jaja.. jag kämpade på..
En positiv sak var galoppen! Den fungerade bra! Jag fick rida fram ordentligt i galoppen.. Han tyckte att Bon Jovi hade en ponnygalopp... hah.. Eh? Så jag fick öka och öka och öka,.. Det har jag faktiskt aldrig hört.. Men det gick ändå bra att öka och jag tyckte hans galopp blev riktigt rund och fin tillslut..

Får se om jag fortsätter att träna för honom eller inte.. Ska fundera!



Har ni sett vädret idag förresten??! Eller tja, det beror ju på vart ni bor, men här i småland är det helt vitt ute.. Så himla tråkigt!.... ;( Det var ju vår i luften tidigare i veckan?! ååååh, vad jag stör mig!!
Jaja.. jag återkommer! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem är det du tränade för? Hur ofta tränar du för tränare och är det bara i dressyr eller är det även hoppning? Det vore jättekul att läsa ett inlägg om vilka du tränar för:)

2011-03-18 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0