Träning..

Ikväll är det dressyrträning för en ny tränare. Det ska bli spännande och jag hoppas att det går bra! Jovi har ju som jag nämt tidigare varit lite för mycket på tårna de senaste dagarna.. han kanske börjar få vårkänslor?! :D
Vi hoppas på det bästa iaf! Och att min rygg/bäcken inte ska börja spöka igen...

Återkommer med resultatet ikväll ;)



Våååår. Denna bilden är tagen i April förra året.. Känns ganska avlägset att rida i paddocken i t-shirt.. Dock märkte jag att snön och isen är påväg bort på vägen till hagarna och i padocken.. om en vecka eller så hoppas jag att man kan rida uuuuuteee!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svarar här.. Det är min fux i Headern, jupp hon är ett holländskt halvblod=) Caroliena heter hon=)

2011-03-03 @ 15:31:39
URL: http://linaswenilsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack. Ja fuxen är min häst, hon är ett holländskt halvblod=) Caroliena heter hon.

2011-03-03 @ 15:41:41
URL: http://linaswenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0