Träning ikväll!

Ikväll är det dags för ytterligare en träning! Med en ny tränare.. Skulle tränat för honom för 2 veckor sedan men då blev han som jag nämnt tidigare sjuk! Så nu hoppas vi att det blir av ikväll! Ska bli roligt iaf!
Bon Jovi får gå ute länge idag med då jag inte ska rida förrens 7.. Så han får gå ute till minst 5 så han hinner in o äta ordetligt innan träningen börjar.. :)

Det blir nog bra! Bon Jovi har ju vilat både måndag och onsdag så jag hoppas han inte är för pigg ;)

För övrigt är det verkligen superhärligt väder idag! Jag funderar lite på att cykla till stallet, men vet inte om jag kommer orka cykla hem ikväll ;P Det är så jobbigt att cykla när det är mörk,.. och förmodligen kallt..! Men vi får se!

Kommentarer
Postat av: fridan

kul med träning! för vem? hopp eller dressyr? :D



hur dags brukar han gå in annars? om det är länge att va ute till kl17 menar jag :o



sv: ja kalle var nöjd över att hälsa på i sommarhagen hihi!

2011-03-17 @ 13:12:40
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad spännande med ny tränare! Vem har du tränat för innan? :)

2011-03-17 @ 15:13:05
URL: http://carolineshastar.blogg.se/
Postat av: fridan

:)) okej då, då föstår jag! men har ni inte kunnat använda utebanan än? jag har ridit 3-4 ggr på vår utebana i vår :) härligt! :)



njae, har ingen koll på vem det är :/

2011-03-17 @ 16:17:48
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0