Söndag.

Då var det söndag!
Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos ett par kompisar i Väckelsång! Det bjöds på god mat och så spelade vi spel! Var inte hemma o i säng förrens 1 tiden..
Så idag tog vi oss också lite sovmorgon. Sedan har vi tagit en liten promenad till affären nu på förmiddagen vilket var skönt! åtminstonde när man gick i solen! Skuggan var kall!!

Ska strax börja laga lite mat för efter lunch nån gång ska jag ut till stallet! Det är ju jättefint väder så kanske att man kan rida i paddocken? Jag tror nästan att det är tillräckligt mjukt för det nu! Vi får se vad det blir!


Min fot mår lite sådär fortfarande. Men får jag inte på mig ridstövlarna så tar jag en tur barbacka istället! :) För rida det ska jag! :D




En bild från typ 3-4 veckor sen.. Då var det mycket snö fortfarande! Idag känns det som att mycket av den har smält bort! Dax att ta ur broddarna snart kanske? :)

Kommentarer
Postat av: fridan

jag red på en av våra utebanor igår! :D uuuunderbart var det :)



sv: ja en egen hästgård vore verkligen drömmen :)



jasså letar ni ny stallplats? varöfr detta? tror det kostar samma kallhyra som ni betalar.. dock tror jag att ridhus INTE ingår så man får betala det också, men det är bara 900kr per år iaf :) det är massor av stooora hagar och bra stämning och så där iaf :)

2011-03-06 @ 22:06:04
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad har hænt med din fot? :)

2011-03-07 @ 08:34:40
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: fridan

hur långt har du till stallet nu? :)



sv: okej det är ju mindre kul när det är så himla stökigt :( hade jag inte gillat! därför är de skönt med ett mindre stall! jag upplever stämningen som lugn på bergunda iaf :)

2011-03-07 @ 10:38:09
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0