Lördag..

Idag passade vi på att sova ut länge både jag och Fredrik, vilket var skönt!
Sen passade vi på att åka en runda i stan.. Först till media markt, sen köpte vi med oss lite mat och satt och åt vid en sjö ;) Mysigt väder har vi verkligen i småland idag!

Sen åkte vi hem och kollade på en film.. som alldeles strax är slut.. Nån dålig rysare.. haha

Nåja. Blev alltså inget stall idag.. Mamma fick ta Bon Jovi...
Ska försöka rida imorgon har jag tänkt. Hoppas jag får på mig ridstövlarna.. Annars tar jag o rider en sväng barbacka.. vi får se :)

Nu ikväll ska vi bege oss till Väckelsång o träffa ett par kompisar! Blir trevligt värre! :) Kanske uppdaterar lite till när jag kommer hem ikväll!


Njuuuut av det fina vädret ni som har haft turen att ha det!


Kommentarer
Postat av: Fia

Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg :) är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2011-03-05 @ 21:43:33
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0