Lördag!

Då var det lördag igen! Härligt! Känns dock som att både veckorna och helgerna bara springer förbi.. Alla dagar går så fort.. Vet inte varför.. Även om jag inte "gör nått" på dagarna.. haha, eller jag sitter ju hemma och pluggar en del sen är jag ju i stallet med såklart! Men inga föreläsningar, grupparbeten, tentor,praktik, jobb etc.. Rätt skönt dock!

Men i Juni blir det andra bullar! Då börjar mitt sommarjobb och sen nästa termin i höst är det praktik för hela slanten som gäller! Sen väntar examen och jobb!! Hjälp, lite scary faktiskt! ;)




Nåja! Ska ut till stallet i eftermiddag! Tänkte kanske rida ut en sväng med jovi.. Tänkte se hur utebanan ser ut också.. Men efter det "lilla" snöovädret här om dagen så vettitusan alltså.. Vi får se vad det blir helt enkelt! :)


Återkommer! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran till stallet idag! ;) Problemet är att det är så otymtligt att ta med en stor systemkamera med värstingobjektiv till stallet.. Borde finnas mini-systemkameror med samma kvalite på bilderna.. Finns kanske iofs?! ;)

Hopp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0