Fiiiiiiiiiilm!!!



Idag var det alltså dags för ytterligare en träning! Och tror det eller ej men det blev en film! Nu är min mamma ingen bra filmare så vi får stå ut med lite sudd ibland.. Och jag kan verkligen inte det här med att redigera filmer så det blir som det blir ;)
Musiken räckte dessutom inte till hela klippet, haha..
MEN håll till godo! :D

Notera även att Bon Jovi är väldigt skeptiskt till den som filmar och blir lite vrång på den sidan i ridhuset! ;)
Hoppas nu för guds skull att filmen fungerar! :)

Kommentarer
Postat av: fridan

kul med film! såg himla trevlig ut på slutet, när du också kom ner ordentligt :) fint! :D härlig galopp har han!!



sv: hehe jo kalle brukar mest stå still eller följa mig men inte då :P



btw, finns det några privata stall i närheten av ridskolan där du står?

2011-03-14 @ 09:48:47
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Isabel Tränk

Heeeej, vad kul med fiiiiilm! :) :)



Och din häst ser helfräsig ut - ser ut att vara en häst helt i min smak. Det var mycket fullblod i han va? ;)

2011-03-15 @ 12:24:23
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0