färdighoppat...

Kan bara säga som såhär att hoppningen gick inge vidare ikväll.. Har mer eller mindre bestämt mig för att säga upp min plats i hoppgruppen. Känner att det går "för fort" och jag tycker inte att det är kul när et blir "över" min nivå... Så det blir nog så.. Jag älskar fortfarande att hoppa, men på min höjd!
Så jag ska hoppa lite för mig själv och ta lite privatlektioner i hoppning istället och bygga upp mitt självförtroende igen.. (Ramlade av ganska dramatiskt för nån månad sen för er som inte vet..)


Det blev en liten film, men verkligen inget jag är stolt över.. men jaja.. Vill ni se ändå?....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag vill se!! :)

2011-04-03 @ 09:50:25
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0