En ny dag...

Idag är det faktiskt hyffsat fint väder och dessutom flera plusgrader ute! Bon Jovi får vara naken idag och det tror jag inte han dör av.. Det är bra att han är det nu när han fäller så jävligt..

Satt just o tänkte att fasen vad skönt det skulle vara med en lång promenad i skogen.. Men sen kom jag på att jag har en blå fot.. Jag kan stödja på den, men det gör ont.. Nu lär jag väl inte kunna rida på några dagar bara på grund av detta.. Jävlaidioti..;( . Mamma får ta stallet idag med andra ord.. -suck jag som ville dit, men lite svårt när man knappt kan gå...


Det är så jävla drygt att man alltid ställer upp för allt och alla och bara får massa skit tillbaka.
Min Sambo och mina föräldrar tillhör dock den lilla skaran som ständigt ställer upp för mig, så det tackar vi för.. :)

Detta får bli det sista arga inlägget..
Jag återkommer snart med ett gladare inlägg..



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack tack, du ställer också upp :)

2011-03-05 @ 15:18:36
URL: http://Flickr.com/jijson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0