En måste dag...

Idag är det en dag då man har massa måsten...
Jag måste tvätta.. Fredrik har inga rena kalsonger kvar, haha... Vilka problem... Men för husfridens skull är det lika bra att ta tag i det :)
Sen när man tvättar är det alltid bra att passa på att städa.. Lämpligt att göra medans man väntar på att tvätten ska bli klart ;) Annars brukar man ändå bara sitta och slösurfa under tiden :P Iaf jag! haha!

Sen har jag lite plugg som måste göras idag med! Vår uppsats går verkligen framåt! Resultatet är i stort sätt klart, så imorgon ska vi ge oss på diskussionen! Den lär nog dock ta ett tag.. Så kanske nån gång i slutet på nästa vecka att vi har ett första utkast på hela uppsatsen! :) Känns skönt iaf!



Hoppningen igår gick bra! Dock har jag ju börjat använda säkerhetsvästen nu när jag hoppar och jag känner mig verkligen stel i den.. Kan inte slappna av alls, så ibland blir jag lite tafatt i min ridning,.. Vilket resulterar i att jag "överger" Jovi lite i anridningarna mot hindret, och det gillar han inte! Då blir han osäker och vill inte alls vara med ;) Men men, vi får se .. Antingen blir det bättre med västen, eller får jag inhandla en ny... Hade dock hellre lagt de pengarna på ett par nya dressyrstövlar! ;)



Snart kommer det föresten upp en ny header här på min blogg! Så håll ut utkik! :)



En Bon Jovi som badar får stå för bilden! ;) Detta ser vi verkligen fram emot!!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åhh vilken mys bild!



sv: Taack :D

2011-03-09 @ 17:55:56
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0