En himlans massa besökare.. ;)

Många nya besökare har hittat sig hit! Kul! Dock tyckte jag att ni var lite dåliga på att kommentera när jag var duktig och la upp ett videoklipp! Det tog sin lilla tid att få det att fungera vet ni!
Filmklipp kanske inte är så kul? Roligare med bilder kanske? :) Iofs inte så bra kvalite på min film men iaf ;)

Idag ska Bon Jovi få en promenad! Mamma ska ut och gå lite med honom i eftermiddag.. Jag hade gärna åkt ut till stallet, men mamma ville ha honom idag så jaja... ;)




Var och hälsade på och firade min morfar igår och när jag var där så fick jag en slags rygg korsett som de hade hemma, men var ny och oanvänd.. och så hade de tänkt på min onda rygg så jag fick prova den! Den var till nedre delen av ryggen och det gick att ha den ganska långt ner så jag tror att mitt bäcken kan må bra av detta stödet! Ska iaf prova att använda den lite när jag har ont, samt prova o har den nån gång när jag rider! Det är ju verkligen bra om den skulle kunna hjälpa! :)



Denna veckan kommer för övrigt bestå av en del plugg! Skriver ju C-uppsats på min utbildning just nu! Lika bra att jobba på ordentligt nu och ta det lite lugnare sen.. Skönare att ha den klar än att stressa in i det sista ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0