privat?

Tycker egentligen inte om att vara för privat här på bloggen...så jag struntar nog i det...


För tillfället är i alla fall allt lite upp och ner.. Bon Jovi mår dock bättre och har fått ett fint och svaalt flugtäcke, är så jäkla nöjd över det köpet!!! (Hade verkligen dåligt samvete när jag tog på honom det första gången) men när man tar in han från en varm dag i solen är han sval och skön i pälsen! Tummen upp för det!

Hans sår börjar läka och han är OHALT!! Så imorgon ska mamma skritta ut en sväng med honom.. Fattar inte att han har vilat i typ 4-5 veckor.. herregud.. Nåja.. hoppas vi är på banan snart igen iaf! Lagom till flytt!




Jobbet rullar på.. trivs bra och får göra så mycket varierande saker! Jättekul är det! Trivs verkligen med att arbeta inom öppenvården! Så mycket friare och omväxlande!



Återkommer kanske snart med en liten uppdatering igen.. men förvänta er inga storverk.. är som sagt inte på topp...






jag o jovi i juni!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-19 @ 18:28:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0