Vårt 2010

Tänkte ta en snabbrepris av mitt och Jovis 2010..

Januari: Hände nog inget särskilt i Januari.. Vi red lite sådär på halvfart tror jag.. mycket ute!


Februari
: Har inga bilder alls från denna månaden..Bloggade inte under hela månaden heller.. haha,, undrar vad vi hittade på då?!

Mars: Vår första dressyrtävling överhuvudtaget. Klubbtävling bara men ändå.. Gick över förväntan ändå.. Tror vi fick 56%.. Så helt OK trots en del missar såsom fel galopp i fattningen ;)


April:
Bon Jovi och jag började hoppa lite mer på "allvar". Innan har det nog mest varit på skoj, men nu är vi mer seriösa och har satt upp realistiska mål.


Maj: Jag ramlade av Bon Jovi för första gången (och enda än så länge;P)

Juni: Jag jobbade väldigt mycket hela Juni kom jag ihåg... Bon Jovi hade nån vecka ledig och annars hände inget särskilt faktiskt ;) Eller jo, jag tror att Bon Jovis förra ägare var och hälsade på :)

Juli:
Jag och Jovi red på fälten endast i träns. Detta var egentligen något jag inte trodde att jag någonsin skulle kunna göra med Jovi då han är väldigt hispig till och från. Men han var cool-lugn och det var världens bästa känsla!!


Augusti:
Hoppningen fortsatte. Red en del privatlektioner i hoppning och Fredrik var med och fotade en dag ;)



September:
Dressyrtävling nummer 2 för Bon Jovis del. Även denna gick helt OK. I slutet på September var vi även med i vår första lokala dressyrtävling, och trots att han skyggade ganska mycket för dörren så var han duktig, trots ganska mycket folk i rörelse.


Oktober:
Första snön kom redan i oktober.. galet. Bon Jovi älskade snön!!


November:
Ännu mer snö!!


December:
Jag red på fälten med Jovi och ett gäng andra hästar.. Han var crazy, haha. Tyckte att det var SUPERSKOJ att busa runt i snön! Det tyckte även jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0