Uteritt!

Idag blev det faktiskt årets första (!) uteritt!! Det har varit förbaskat dåligt underlag och jag har inte orkat brodda, men nu så! Bon Jovi har ju broddar i framfossingarna, så nu är det bara att brodda bak och det gick på mindre än 5 minuter! ;) Så jag klädde på honom full mundering med benskydd, broddar och boots :D

Snacka om att han blev lycklig när jag gick ut på stallplanen och satt upp.. Hela han sken upp :D Mamma gick jämte hela tiden då jag misstänkte att han skulle vara SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR pigg, men konstigt nog lunkade han mest på och njöt av det fantastiska vädret! :) <3 Söte! Supermysigt var det verkligen!
Ska definitivt ge mig ut oftare, för har man bara broddar så kommer man fram överallt! Alltså, ingen ursäkt! + att Bon Jovi både vill och behöver komma ut i skogen oftare. Han behöver dessutom miljötränas så uteritt är ju perfekt! :)





Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Vad är det för häst du letar efter och i vilken prisklass? :)

2011-01-27 @ 22:04:20
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0