Update..

Den sista tentan för termin 4 är gjord!! Nu tar jag alltså helg och på måndag börjar termin 5!! Ser inte direkt fram emot denna termin då vi ska skriva uppsats, men man får se det positivt! Jag tror att jag och min skrivkompis kommer att ha riktigt roligt ;)

Känns knäppt att om bara 1 år är jag färdig sjuksköterska! Det känns lite pirrigt, men mest KUL såklart! Ska bli otroligt skönt att få börja jobba och tjäna sina egna pengar och utvecklas!!



Lite hästprat också.. ;)

Bon Jovi mår bra, men vi är lite i en svacka för tillfället.. Jag har inte ridit ordentligt på några månader känns det som.. hela jag har gått lite på halvfart och inte orkat rida fullt ut.. När jag red nu senast tyckte jag att han blivit lite stum i munnen och lite allmänt dryg.. hoppas detta försvinner.. snart tack!.. (Han träffade tandläkaren i somras så det känns inte som att nått är konstigt där om nån nu skulle få för sig att påpeka detta)

En annan grej som blir nytt för denna terminen och detta året är att jag har sagt upp min ridlektion.. som jag har haft en gång i veckan tidigare.. Känner att jag inte får ut någonting längre av att rida i grupp.. Lägger hellre dessa pengar på att ta en privatlektion då och då för en tränare som verkligen känner mig och min häst! Det ger mig mycket mer! Hoppas inte att jag ångrar mig, men det tror jag inte!
Denna helgen kommer jag dessutom att spendera i stallet! Helt i min smak med andra ord ;) haha. Jag har ju varit sjuk ett tag nu och har lite att ta igen :)



Imorgon ska jag städa ut julen för gott.. har inte hunnit byta gardiner och så ännu, då vi dels har varit sjuka här hemma, sen har jag haft lite tentaplugg att stå i! Men imorgon så! :)

Eftersom jag är dålig på att lägga upp bilder på mig själv så bjussar jag idag! Fredrik kom med kameran i högsta hugg och fångade mig.. Lagom sliten efter en lång tentadag :P Håll till godo ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0