Typiskt..

Har så klart glömt kameran .. att ta med den till stallet alltså.. Fast i söndags morse var jag ungefär som en zombie när jag skulle ut till stallet.. Hade knappt sovit någonting och sen skulle man upp klockan 6.. Inte riktigt OK.. Men men, det gick iaf bra att ha jouren.. Insåg just att jag har jour i stallet denna söndagen med.. Men det blir nog bra med det.. Brukar ju vara rätt lugnt :)


Igår började en ny termin och en ny kurs i skolan. Vetenskapsteori och statistik ska vi läsa nu i några veckor för att sedan börja jobba med C-uppsatsen.. Känns både bra och dåligt.. Men det löser sig alltid.. Hoppas att om man är riktigt effektiv i sitt arbete så kan man vara ledig rätt mycket :)

För övrigt ser jag verkligen fram emot lite tävlingar med Jovi nu i vår.. Tror att jag ska lösa lokal licens i år med.. Ser även fram emot lite klubbtävlingar.. Första är hopptävling den 6 Februari, och då tänker jag och Jovi vara med! Tänker hoppa 70 cm! Vi har bara varit medpå en hopptävling tidigare och då hoppade vi 60, med jättebra resultat! Känns 70 bra så efteranmäler vi nog oss till 80 med ;) Ska tvinga med fredrik ut denna dagen också och filma, så kanske jag lyckas räkna ut hur man lägger upp den här på bloggen!


Plugg i mängder... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0