TILLBAKA!

Nu är jag tillbaka från mitt lilla sjukuppehåll...

Har dessutom lyckats hitta källan till min lilla magsjuka!
Kommer ni ihåg att jag gick med en sjuksköterska i tisdags? Idag fick jag reda på att denna sjuksköterska + ytterligare en sjuksköterska och 7 i personalen på ett av de boenden vi besökte har insjuknat i samma skit!! Jobbigt att behöva utsättas för detta på sitt jobb ;) Nåja.. nu är jag iaf frisk!

Vi trodde även att Fredrik hade klarat sig här hemma, men i morse klockan tre vaknar jag av spyljud.. hah.. Stackars Fredrik låg på toa och spydde.. så han slapp inte undan minsann... ;(


Nog talat om det.. Denna veckan är ganska slapp egentligen för övrigt.. Hade ett seminarium i skolan idag och sen har jag en tenta på torsdag.. Annars är jag ledig.. Så det är ju skönt att kunna sitta hemma och plugga.. speciellt nu när jag har en sjukling att ta hand om<3
En annan sak jag tog hand om var diskberget här hemma sedan typ 3 dagar... Det var INTE kul... ;(




Bjuder på en gammal bild i brist på nya..


Nu ska iallafall uppdateringen börja bli som vanligt igen :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ni passar verkligen ihop, du och din pålle! :D

2011-01-13 @ 11:00:28
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0