Perfect Sit

För någon vecka sen klickade jag hem en grej som jag tänkte kunde vara intressant att prova..

Nämligen en "perfect sit" ! Denna sätter man bakom sin rygg och runt armarna för att kunna uppnå en bättre sits.. Jag har på senare tid haft stora problem med min sits,.. Eller med min kropp snarare.. Hela jag är väldigt sne och på senaste har jag haft ganska ont när jag rider och blir därför lätt framåtlutat och har svårt att sitta ner..



Än så länge har jag bara provat den 2 gånger.. den känns fortfarande konstigt att rida med vill jag lova.. Jag tycker att det är svårt att kunna ge en ordentligt eftergift och upplever att man blir lite stum i handen.. Dock får man ett bra läge på handen och man sträcker verkligen upp sig...

Ska ge den några chanser till :)

Nån annan som har provat denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0