Hittat rätt igen..

Idag är jag på riktigt bra humör! Red lektion idag för Anita, och kom fram till att det var vääääldigt länge sen sist.. (eftersom de bytt instruktör på min onsdagsgrupp).
Idag lyckades vi stundtals hitta tillbaka till den där känslan som jag visste fanns! Behövde bara lite hjälp av Anita att hitta tillbaka till den ;) Har ju inte gått speciellt bra i ridningen de senaste kanske.. 2 månaderna, och tror att det kanske lite hänger ihop med att jag inte tränat regelbundet för henne!
Kändes stundtals riktigt bra idag och jag känner att vi är back on track igen snart! Känns så otroligt skönt! Började tvivla på mig själv ganska duktigt ett tag där... =/

Imorgon tänkte jag att Jovi skulle ta det lite lugnare efter den tuffa träningen idag (Han var alldeles svettig stackaren :P) Kanske rider ut en liten sväng.. Om det inte är jättehalt.. Eller så kanske jag tömkör lite eller rider lite barbacka inomhus... Får se ;)




Fin fina Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0