Hejhopp!

Ikväll är det en luuugn lördag.. Jag har nämligen jouren i stallet imorgon, så gäller att vara piggelin imorgon klockan 6 typ ;) Dessutom har en av ridskolehästarna haft kolik nu i helgen, så blir att ta hand om honom extra också såklart! Hoppas han mår bättre imorgon iaf!

Red Jovi lite i eftermiddags.. Hade tänkt att jag skulle sitta upp och jogga igenom honom lite bara och hoppades innerligt att samma känsla som vi hade igår skulle infinna sig, och guess what, DEN GJORDE DET! Han kändes jättemjuk och avspänd genom hela kroppen! ME LIKE! <3

Känns riktigt bra att både han och jag har kommit tillbaka i rätta banor igen ;D SötJovi<3



Ska ta med mig kameran till stallet imorgon tror jag! Måste KOMMA IHÅG DET ;) Är kass på det.. dessutom känns det ju lite sådär att ha en kamera i stallet som är värd ett 5siffrigt belopp. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0