härliga löööördag!

Idag så lyxade jag o Fredrik till det! Vi var borta på hotellet som ligger typ vid oss och åt god hotellfrukost.. Det är verkligen inte varje dag man gör det, så nu är man härligt mätt!


Sen åkte vi och köpte en hålslagare till mig och register till mina pärmar som jag köpte igår.. Jag har tänkt att jag ska få lite ordning på mina skolgrejjer.. Sortera och sätta in i pärmar.. Kan ju vara kul att ha det ordentligt gjort om man vill spara grejjerna sen ;)

I eftermiddag ska jag till Jovi.. Vi ska nog rida ut en sväng idag och sen åker jag hem till mamma och pappa och stannar där ikväll och inatt ;) Fredrik ska nämligen ha lite vänner över så jag håller mig lite undan.. JAg har dessutom jour i stallet med mamma imorgon från kl.7 så då tyckte jag att det var lite lämpligt att jag befinner mig där! SKA TA MED MIG KAMERAN TILL STALLET IDAG!!! MÅSTE KOMMA IHÅÅÅÅG ;) haha!


Uppdaterar nog lite ikväll hos mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0