Hahah...

Haha.. asså jag måste bara dela med mig om världens roligaste sak..

Det är nämligen ett matställe i stan.. Typ snabbmat fast alltså inte hamburgare eller pizza.. Men typ baguetter och sånt ni vet.. Jag besöker detta ställe typ MAX 1 gång i månaden.. Oftast inte ens så ofta.. Men det är smidigt om man inte orkar fixa lunch nån dan när man varit i skolan typ..
Iallafall..TROTS mina icke-jätte-frekventa besök så är jag typ kändis där.. ALLTID när jag kommer in jobbar samma snubbe och så fort jag kommer in genom dörren så skriker han bak till sin medhjälpare vad jag ska ha för mat... (Jag tar alltid samma, haha) Haha.. Alltså.. Sen ler han lite sådär sliskigt och tittar lite väl mycket på mig.. Helt ärligt.. Varför känner han igen mig?! Jag vill dessutom påstå att jag inte är mig jättelik från dag  till dig.. Brukar ha håret ganska olika och sminka mig på olika sätt och ha ganska variernade klädstil... Men ändå..? Haha, i början var det lite smått kul och jag skrattade lite åt honom,.. Nu är jag mer rädd för honom :P Idag var jag dock där.. Har inte varit där sen kanske i november.. Men nog förbannat känner han igen mig =/ ;P Ska nog sluta beöka ställen och gå in till grannen istället.. ;P

Jaja.. Vet dock inte om man ska ta det som något positivt eller negativt.. Det är inte så att man vill bli igenkänd på ett matställe.. Det är dock för väl att det inte är typ macdonalds eller nån sliskig pizzeria.. Då hade dom väl trott att jag är världens onyttigaste människa.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0