Täävlingssugen..

Nu blev jag helt plötsligt sjukt tävlingssugen.. Och inte klubbtävling då!
Jag vill anmäla mig (och Jovi) till vår första lokala dressyrtävling.. Eller tja, jag har tävlat några lokala tävlingar med tidigare hästar, men Jovi har än så länge bara varit med på en och det var på HEMMAPLAN.. lite skillnad... ;)

Den 2a April är ett lockande datum.. Och då är det tävling i Eriksmåla.. Dessutom är det två st Lätt C program.. Hade väl varit fint o börja med?! :D

Är sååå rädd att han ska flippa ur totalt..... Typ vägra gå in på banan.. och att vi gör bort oss totalt.. =/.. Men man måste ju börja någonstans?
Vad tycker ni?! :P

Hehe, vad är egentligen det värsta som kan hända? Har ni gjort bort er ordentligt nån gång på tävling? :P


Tävling i September förra året på hemmaplan..(ignorera min sits lite tack ;P)

Kommentarer
Postat av: Liza

Do it!! Våga! :) Någon gång måste ju vara den första för er! ;)

2011-02-28 @ 17:42:06
Postat av: fridan

jag tyckte du ska testa!! och rid 2 klasser, då har du 1 klass där han kan "flippa", sen har han ju sett banan isf så kan du rida vanligt :D kalle kan också flippa ur på tävling, så rider alltid 2 klasser hhe



sv: nej har inte varit i eriksmåla faktiskt, skulle dit en gång för några år sedan men sen blev det inte av. och nu har de ingen LA så åker inte dit.. :( men jo, ljungby blir det för oss den 27 mars!

2011-03-02 @ 07:45:05
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0