Söööndag

Idag har varit en riktig söndag.. om man kan säga så..

Vi sov till typ 10.. Eller ja.. Fredrik sov till typ 10.. Jag gick upp vid 9 tiden.. men det var sovmorgon det med!Sen åt vi god helgfrukost och planerade lite vad vi skulle hitta på..

Blev en tur till loppiset i moheda faktiskt.. de hade extraöppet en helg nu såhär års och behöver jag säga att det var SJUKT mycket folk :D .. galet! Men det var trevligt! Hittade lite smågrejjer!

Sen åkte vi in till stan igen och käkade lite mat på royal thai!
Efter det åkte vi hem och tittade på film och nu diskar Fredrik och jag sitter och kollar på sändningar ifrån GHS! Får trösta mig med det.. blev ju ingen resa dit i år.. ;( jaja!... Pengarna flödar inte om man säger så ;) Student=fattig!


Uppdaterar mer ikväll.. Ska kolla vidare nu och sen plugga lite!


Kommentarer
Postat av: fridan

oj hade de öppet på östregård idag? kul :)



sv: nej nu skickar de inte ut licenser mer, rätt bra tycker jag! men tror de skickar ut klistermärke som man ska klistra på har ajg hört?



japps, de är till regional licens :)

2011-02-27 @ 18:45:57
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0