Plugg..

Jaa.. Det pågår en del plugg i mitt liv.. Men bara sådär lagom mycket ;) Vi skriver ju som sagt C-uppsats nu och idag ska vi genomföra vår första intervju av de som ska ligga till grund för vårt resultat!
Ska bli spännande! Jag har aldrig intervjuat någon innan, men det går nog bra ;) hehe


Idag är det förövrigt lite soligt igen! Skööönt! Igår var en allmänt grå och tråkig dag (tror jag?)



Senare ikväll är det dags för hoppträning.. Den första sen jag ramlade av! Nu hoppas vi på det bästa, och undviker nog vattenmattan ;)


Kommentarer
Postat av: fridan

hoppas hoppträningen gick bra :)



sv: hihi okej, har ni planerat var ni ska starta er första bortaplantävling då? :D



jo vi har en del tävlingar inplanerade, rooooligt!

2011-02-22 @ 22:41:24
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0