moornin

Godmorgon!

Idag är det fiint väder igen, men jädrar vad kallt det är.. var ute en liten kortis promenad nyss, men huuua.. 10 minusgrader såg jag sen att det var ute när jag kom hem..

Igår blev det som sagt lite hoppning.. Det kändes dock inte helt hundra.. Eller Jovi kändes faktiskt helt hundra, men inte jag själv. Kände mig osäker.. Och då valde jag att hoppa lite lägre hinder istället för att smitta av min osäkerhet på Jovi.. Så det blev lite småskutt! Kändes bra när vi slutade iaf!
Bestämde även att jag ska boka in en privatlektion och hoppa lite med Elin! Hon ska få testa jovi lite också är tanken! Tror det kan bli bra! :)

Bjuder på 2 skabbiga bilder tagna nyss ;)




Kommentarer
Postat av: Abdirahmansigrun

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-06-22 @ 13:49:17
URL: http://abdirahmansigrun.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0