Hejhopp!

Nu är jag back on track!

Hoppade Jovi i söndags och skadade mig lite halvt nämligen.. Han hoppade kanonbra och kändes hur lugn och fin som helst.. Vi hoppade upp till 1m :)
Men iaf.. Det var inte så att han slängde av mig eller gjorde nått dumt.. Det var nämligen så att jag hade satt upp ett hinder så att det blev en lite "svår sväng" . Tänkte att det är bra o öva på att svänga ;) Iaf.. Så efter hindret trodde Bon Jovi att vi skulle åt ett håll, medan jag trodde att vi skulle åt det andra hållet, haha! Så ett litet missförstånd resulterade i att jag ramlade o landade på KNÄ!.. Vilket inte var det smartaste.. Kan säga att dagen efter var min knäskål dubbel storlek...


Typ aj? Idag är hela knäskålen lila istället.. Härligt..


I fredags var förövrigt Sofie här och vi drack lite vin och hade det allmänt trevligt! Vi tog lite flummiga kort, men jag får inte lägga upp kort på oss båda, haha. Så det får väl bli en allmänt onykter bild på mig själv :)





Och vet ni förresten?! På söndag är det hopptävling! Jag hade ju planen att vara med i 70 och 80.. Men denna gången var det bara 50,70, 90... Så vafan..? 90 känns inte helt OK.. (än ;P) så det blir 70cm.. + att jag nog tar o hoppar 50 cm bara för att träna! :) Känns lite lamt, menmen.. Bon Jovi har en tendens att vara lite nonchalant på sådana små hinder ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0