Häääärligt väder!

Shit vilket härligt väder vi har haft denna helgen!! Det är dock fortfarande suuuuperkallt!! Många minusgrader har vi här nere i söder.. till och med...

Ifredags red jag som sagt första riktiga träningen sen jag ramlade av! Det gick SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra! Han var superfin och jättemjuk! Fick dessutom beröm för min sits! Kanske gjorde besöket hos naprapaten susen? Hur som haver har jag inte direkt ont längre vilket är superbra!

Red lite igår igen.. Red i hoppsadeln då och hoppade några små sockerbitar ett par språng.. Han var såå jädra mjuk och fin.. Runt jul så var han inne i en period där han kändes jättestum i munnen.. men nu är han tillbaka till sitt vanliga jag, dvs. Perfekt stöd och ingenting i handen för mig. Han bär alltså upp sig själv på ett perfekt sätt! Kanonbra! Övade även lite galoppombyten och det gick bra!

Ska faktiskt ta o rida idag med! Det är så fint väder att man bara vill vara ute i stallet hela tiden! Ibland är det drygt att dela sin häst med sin mamma, men ibland är det såklart bra, när man har mindre tid! Oftast så får jag ju iaf rida när jag vill, mamma anpassar sig rätt bra! ;) Det är dessutom såklart bra att hon kunnat hålla igågn honom själv dessa 2 veckor som jag varit off :)





Min fina häst och min fina mamma! <3 ;)

Kommentarer
Postat av: fridan

oj, har du ramlat av? slog du dig? jag ramlade också av för 2-3 veckor sen :)



sv: jaa det blev härliga bilder i solen :)

2011-02-20 @ 15:02:16
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0