C-uppsats!

Jag läser ju till sjuksköterske och är nu inne på min femte termin, vilket innebär uppsatsskrivande. Vår C-uppsats kommer att handla om nyutexaminerade sjuksköterskor och deras upplevelser hur det är att vara ny inom yrket! Vi har tänkt hitta lämpliga intervju-objekt! :) Känner du någon så hojta gärna till ;P

Iaf, hoppas att uppsatsskrivandet kommer att gå bra, men innan vi kan börja på riktigt med den så ska vi läsa statistik och vetenskapsteori! Det innebär en salstentamen och en inlämningsuppgift! -suck! Därrför måste jag plugga lite nu, har gjort på tok för lite denna lediga dag!


Back to the books!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många terminer är det? Låter SKITJOBBIGT! Jag hade förmodligen aldrig pallat med det. Har inget läshuvud för fem öre. Därför jag gick praktiskt program på gymnasiet. ;) Funderar på att studera vidare dock men vet inte alls till vad. Ångrar att jag inte gick Frisörutbildningen. Nu kostar det ju SKJORTAN att gå en sådan utbildning! :O Lycka till med uppsatsen, det fixar du galant!

2011-02-08 @ 16:12:50
Postat av: Isabel

Och det var jag som skrev... :P

2011-02-08 @ 16:13:19
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0