behandling..

Igår var jag och kollade upp mina smärtor.. hm..
Det började med att han kollade på mitt bäcken.. Tryckte lite och drog lite.. Gjorde svinont!!! Då konstaterade han att han hittade felet.. Jag har tydligen ett bakåtroterande bäcken... Fick lägga mig ner och han gjorde diverse böjningar och knäckningar.. Inte alls obehagligt faktiskt! Sen efteråt så upprepade vi samma procedur som först.. Han tryckte och böjde.. Och det gjorde inte alls ont! Var dessutom mycket mer böjlig än för 15 minuter sen! Helt crazy!
Kände mig lite som en ny människa efteråt..

Nu känns det dock lite skumt.. Men han sa att det kan göra lite ont.. Eftersom man är van att vara sne.. och nu helt plötsligt är rak.. Så kroppen måste anpassa sig lite! Hur som helst så känns det bra!!! :)


Inser dock att jag inte kan träna på torsdag.. Som jag hade velat.. Drygt.. Eg. borde jag inte rida på fredag heller.. Men jag överväger ändå att göra det.. Vi får se ^^




Haha.. Söt Jovi räcker ut tungan ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Vet du var man kan köpa en sådan hjälm? :D

2011-02-17 @ 15:15:13
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0