bäcken...

Jag kan inte hålla mig borta från ridningen..

Red lite igår igen.. Trots den jobbiga upplevelsen i lördags.. Men skam den som ger sig ;P
Först var Jovi lite dryg.. Det hade nämligen varit hundtävlingar i ridhuset och det var kissfläckar överralt på sargen.. haha.. Dom var skitfarliga!!!!! :D Så han slängde sig sådär jobbigt en gång och då högg det till ordentligt i mig vill jag lova.. Det är sådana där hastiga rörelser som är värst för min del...

Iaf.. Red ett litet tag.. Skrittade mest, travade yttepyttelite.. Men jobbade hårt i skritten vill jag lova! Flyttade, böjde, ställde, gjorde massa halter, ryggade, bakdelsvändningar, framdelsvändningar, öppna osv.. Han fick kämpa på Jovi och frustade ordentligt efter en halvtimmas skrittarbete..

Jag har kommit fram till att ett skrittpass kan vara jävligt nyttigt!! Hur ofta ägnar man ett helt pass åt att bara skritta..? egentligen?! Inte ofta för min del iaf.. Men ska nog lägga in ett sånt här skrittpass i veckan i fortsättningen.. (Sen blir det ju oftare nu när jag är lite halv-invalid)


Har även fått en tid för mitt bäcken.. Ska gå till en naprapat.. Vet egentligen inte om man borde gå till en kiropraktor eller naprapat.. Men jaja.. Fick detta namnet rekomenderat så vi provar väl en gång! Annars får han skicka vidare mig till nån annan! Så.. Imorgon kl. 14.30.. Hoppas att han kommer på vad felet är.. Jag vet att mitt bäcken är snett.. Men jag vill veta meeeeeeeeeer, vad man kan göra åt det?! Mitt snea bäcken bidrar nämligen till spänningar även högre upp i ryggen.. make sense lixom..


Hoppas inte det är såhär illa....?



Bjussar på ytterligare en bild från i lördags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0