Ambulansfärd..

Ja.. Gårkvällen/natten var inte den roligaste.. Hade hoppträning med Jovi.. Vi skulle hoppa vattenmatta.. Jovi var skeptisk till detta, men hoppade över! DOCK väääääldigt stort och obalanserad, så det slutade med att jag gjorde en fin liten volt..

Landade riktigt illa, och fick sjukt ont i höjd med revbenen och det gjorde jätteont när jag andades in.. Så det blev ambulans till akuten.. Så drygt.. De stack mig 4 GÅNGER!! aj säger jag bara,. Jag tycker INTE om att bli stucken.. fy fan.. Men iaf. Jag röntgades och dem klämde lite på mig.. Som tur var så var inget av, utan bara en stukning på revbenen..

Idag känner jag mig lika stel som en 90åring.. Är totalt mörbultat och cp trött... Var ju inte hemma förrens typ halv 2 inatt och hade seminarium vid 9 i morse..

Efter det har jag bara legat på soffan.. Men, jag följer bara läkarorder.. VILA ;)
Det dryga är dock att jag inte lär kunna rida på några dagar :( :( :(

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Aj som tusan, tur det inte var något allvarligt i alla fall. Huah...

2011-02-11 @ 12:44:16
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0