aaaaaaaaaaj


Idag bestämde jag mig för att rida lite.. Skrittade först ut en runda, Jovi var PIGG! Men det var snorhalt.. jaja

Tänkte gå in i ridhuset lite sen bara o se hur det kändes.. Första travsteget =AAAAAAAAAAAAAAAJ.. Alltså.. det kändes som om nån tog min kropp och vred ur den.. som en disktrasa.. fyfan.. Så det blev inget med det..

Jag hatar mitt bäcken.. På måndag är det jag som ringer till kiropraktorn.. Förnekelsestadiet är förbi..nu får jag ta tag i den här skiten om jag vill kunna rida igen...

Bjussar på en bild från idag iaf! Jovi har nya benskydd! Superfina!







Ikväll har förövrigt F bokat bord på en superflashig restaurang som vi aldrig varit på.. Det ska bli spännande! Vi firar alla-hjärtans-dag lite i förtid ;)

Kommentarer
Postat av: C-uppsats vännen!! :)

Usch vad tråkigt att det inte gick att rida! :( Men nya benskydden var ju supersnygga! <3

2011-02-12 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0