Stallet..

Eftersom jag varit lite FÖR oaktiv nu så tänkte jag sänga upp lite nytagna bilder! På stallet och Jovi!


"Vår hage" Sträcker sig nerååt en ganska bra bit. Sista delen är gräs/sten/lera och resten alltså grus!


Lite närmre bild.. Man kan skymta hästarna läängst ner. En står till vänster också. Här går alltså våra hästar under vinterhalvåret.. Okej hage i mitt tycke, men inte mer..


Snygg profil ju!


Han är riktigt fin i kroppen nu tycker jag! :)


Mr. Prickfot! ;)


Han är en riktig posare! ;)


Stallet, sett från hagarna. Till vänster ligger privatdelen av stallet.


Paddocken, sett ifrån stallet.


Stallet, den öppna dörren går till privatstallet! Det andra fönstret på kortsidan är från Jovis box!


Stallet sett ifrån vägen/parkeringen typ.


Sådär! Nu har ni fått värsta bildbomben ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0