Sjuk..

Jag har varit super-ultra-jätteförkyld nu i typ 1 vecka! Känner mig såklart bättre, men en sak är riktigt störande! Jag har världens LOCK för båda öronen som vägrar ge med sig! Det är skifrustrerande, då jag hör allt mycket sämre och mycket dovare!.. Sitter och tryckutjämnar med näsan typ hela tiden och det hjälper ibland, men bara för några sekunder, sen kommer det tillbaka igen ;(
Åååh, Så drygt! >_<


Idag skulle det bli regn var det sagt. Ännu så länge har det inte kommit, så vi får väl hoppas att det förbli uppehåll resten av dagen och att regnet istället kommer inatt när vi ligger och sover! Då får det gärna regna!!


Igår vad jag och mamma i Ullared! Det var kul! Dock måste jag säga att deras häst-sortiment börjar bli tråkigt! De har aldrig några nya grejjer tycker jag inte och dessutom hade de typ inga av de sakerna vi verkligen behövde. Behöver en ny dressyrsadelgjord i läder=fanns ej. Behövde även lite nya lindor,men de hade knappt några. Jaja! Älskar Ullared ändå! Köpte ju lite annat smått och gott också!
Bon Jovi fick alltså vila igår då vi var hemma runt halv 6 tiden och trötta i benen då!!

Idag ska mamma rida Jovi och imorgon ska vi rida ut är det tänkt! :) Får hoppas att det inte regnar då iaf!


Återkommer!


Snart kanske det vore dax för en liten tur till sjön? Förra året så gick jag jämte Jovi i vattnet och inte så långt, men kanske ska prova att sitta på och gå i lite längre i år? ;) Får ta med en säker hästkompis så vågar han sig nog också ner! Han är ju inte direkt rädd för vattnet iaf!

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vilken härlig bild!



Hmm! Ja, det känns som om de flesta har valt palliativ! :) Tycker egentligen att vi berört en hel del av det också, men det är klart att det känns skönt att kunna göra så mycket man bara kan för någon som bara har ett litet tag kvar att leva!

Men sen tycker jag nutrition faktiskt är kul, ville läsa till dietist när jag var mindre nämligen :) Men samtidigt känner jag ju då att jag kan rätt mycket av det redan, så jag kanske ska ta smärta ändå! Suuck, jag blir galen på de där smärtbanorna bara! :D



Hoppas att du får en skön helg vännen och att du har kryat på dig nu!

Massa kramar!

2011-04-15 @ 11:50:58
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej! Tack! Ja, hon kommer till ett bra hem också så det känns bra. :) Krya på dig!!

2011-04-16 @ 14:39:30
URL: http://cizma.blogg.se/
Postat av: ellen

Hej Carro! det är klart att jag minns dig. jag har tänkt på dig ibland och undrat hur du haft det, vart du tagit vägen. blev jätteglad att höra ifrån dig. vi träffades via stallet tror jag, och jag minns så väl när vi var ute och tog foton i skogen. det skulle vara såå kul att se dom, jag har inte kvar ett enda foto av den tiden :( du skulle inte vilja maila dom till mig eller nåt?



jag hoppas verkligen att du har det bra. bor du kvar i växjö? skulle vara kul att ses någon dag? take care. kram ellen

2011-04-17 @ 03:25:47
URL: http://iisolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0