Leeediga fredag..

Idag är min sista riktiga lediga dag innan nästa kurs börjar i skolan på måndag.. Det är en stor medicinkurs och det känns som att den kommer ta mycket tid! Vi har 3 tentor som ska avverkas innan skolan slutar den 4de Juni, så ni förstår själva att det kommer bli tufft! =/ Jaja, det brukar ju gå bra, och medicin är ju faktiskt helt överlägset det intressantaste ämnet som vi läser på sjuksköterskeutbildningen. Inte massa flum och hälsa, lidande och välbefinnande utan konkret fakta! Det gillar jag, oftast iaf ;) Sen är det sjukt intressant att när man förstår hur olika processer i kroppen verkligen fungerar på ett djupare plan!


Så idag är jag dessutom hästfri då mamma ska rida! Kanske att jag åker ut en kort sväng lite senare ikväll. vi får se!

Därför har jag iaf. tänkt att inte bara chilla bort denna dag ;) Har redan satt på en maskin tvätt med sängkläderna och bäddat rent i sängen. Ska försöka orka diska lite snart också och sen ska jag CYKLA (!) ner en runda på stan och kolla runt lite.. Min mamma tjatar jämt om att jag ska unna mig massa saker.. haha, jag är verkligen en SPARA-människa annars och alla överblivna pengar går in på banken! (vilket förövrigt lönar sig ordentligt snart när man går i husköpartankar!;) )
Men, så jag tänker som sagt ner och "unna" mig något fint, haha. Är inne på att köpa nya kuddar till soffan..spännande va? Har tittat ut några fina på INDISKA


Dem har väldigt mysiga kuddar på indiska om du frågar mig!



Så där är min plan för dagen! Skönt att ha en sånhär dag! :) Nu ska jag hoppa in i duschen! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0